#1 Another dry month waiting for the rain

tumblr_inline_mwzq45XZ2A1rksojq

Start.

A więc sesja.
Skoro sesja, skoro 10 egzaminow i zaliczeń to czemu by tak w zasadzie nie założyć sobie bloga? Jest o czym pisać. Trwa mecz Polska – Białoruś w piłkę ręczną na trwających właśnie w Polsce Mistrzostwach Europy. Chyba jedyny w historii tez drużyny nie nerwowy mecz?
A ja jestem już wykończona, oczy odmawiają współpracy, ale nie potrafie przestać wgapiac sie w ekran telefonu.
Po zaliczeniu z Cywilizacji Starożytnych poszlam sobie do Maka. Zasłużylam. Potem jednak mój brzuch domagał sie czegos zdrowego – zrobiłam rewelacyjną sałatkę z warzywami i tynczykiem. Do tego parę listków świeżego szpinaku. Pycha.
Minęło juz troche czas odkąd mialam ostatniego bloga. W międzyczasie przez cztery lata był tumblr ale reblogowanie obrazkow nie ma wiele wspólnego z czymkolwiek choć troszkę twórczym. Tutaj może i nie bedzie super odkrywczo, poetycko, tematycznie lecz bedzie od serca ^^
Czekają mnie jeszcze egzaminy z Turystyki Religijnej (jutro), Krajoznwstwa (czwartek), ustny z Archeologii (piątek) i wielki z Geografii Fizycznej. Kierunek jest świetny ale sesja juz mnie wykańcza. Zwłaszcza, ze dotychczas musiałam łączyć to wszystko z pracą na niemal cały etat. Prośby o prace na weekendy byly całkowicie ignorowane (choć do pracy przyszłam właśnie na weekendy, skończyło sie pracą po 7-10 dni pod rząd) no i sie zwolnilam. Skupię sie nauce, znajde dobre praktyki. A nie sie bede bawic w sprzedawanie ciast kosztem nauki.
Z innych newsów – jest sesja a ja jestem pozbawiona laptopa gdyż zalał mi go moj brat. 2 tysiące poszły w pizdu. I kolejne dwa pójdą na nowego laptopa. Juz kij z nauką, ale na czym ja mam seriale oglądać?
Apropos seriali, naprawdę mam nadzieję, ze nie bedzie 12 sezonu Supernatural. Daliby już spokój. Za to nowego Archiwum X jestem dość ciekawa. Tylko nie ma na czym oglądać.

tumblr_ldw8eo2iqp1qe4oiio1_1280

Leave a Reply

